tirsdag den 16. april 2013

Giveaway Vinder!


Så kom dagen!

Jeg har selvfølgelig siddet klar til at lave sedler med navne.

Det blev til 17 deltager - trods det at der var 22 kommentarer.

Præmien er derfor:


Michael Kamp's 'Moln'
Pernille Eybye's 'I Pandoras æske'
en bage form
Et sæt ørenringe fra Glitter med blomster i noget metal
Et sæt ørenringe angiveligt fra Kenya i plastik
og
18 røgelsespinde med rosen duft
Et sæt ørenringe med røde roser (hjemmelavet i fimo)

Jeg har indfanget en yndig assistent til at hjælpe mig samt min hund Morgan.
Jeg tager billeder mens min assistent indfanger den ifølge Morgan bedst papirskugle.


Og her er så den heldig:


TILLYKKE!

I forlængelse af det spørgsmål jeg stille kan jeg jo afsløre at jeg rigtig gerne ville have været til Albanien igen, men det flaskede sig desværre ikke.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hvad?? ;-D Det er jo mig... det er jeg utroligt glad for.

Har sendt mail;-D
- Pia