søndag den 7. april 2013

Kageplaner

Jeg skal til konfirmation her i April, så jeg spurgte konfirmantet om jeg kunne lave ham en kage i gave. Det ville han gerne have.
   Temaet er Real Madrid... Også vanilje med vanilje til indholdet.
Så planen er en sekskantet kage som base og en halv fodbold oven på. Som top vil jeg lave et kors, der skal sprays guld på dagen.
   Jeg har bestilt nogle molds til at lave mennesker med og planen er så at lave en figur af konfirmanten, der skal sidde på kanten.
   Jeg vil lave pynte flag med Real Madrid også et Real Madrid inspireret "Ben's Konfirmation" skilt.
   Jeg overvejer at farve kagebundene så der blive bare lidt farve spil i dem. De skal så være blå og rød, forhåbentlig kan jeg få dem mørke nok - de skulle jo helst ikke være lyseblå og lyserøde...

Nu venter jeg bare på varerne, der kommer henholdsvis fra Holland og Britainen. Jeg kom til at brug noget over budget, men der var da også et par ting, der ikke var til projektet.

Ingen kommentarer: