onsdag den 10. april 2013

Vente... vente... vente.... LØGNER!

Jeg har før bitchet over GLS, men her kommer endnu en sviner. Jeg venter en pakke fra Holland. Jeg vidste at den ville komme enden idag eller imorgen, så jeg har arrangeret at der er nogen i min lejlighed begge dage, hele tiden. Jeg har siddet med en nabo og studeret hele dagen. Ingen pakke.
   Så ville jeg liiiige se hvor langt min pakke er. GLS påstår at de har været og ringe på min dør to gange.... Mens min nabo og jeg sad til udstilling gennem køkkenvinduet - og hunden var hjemme.
   Det er tredje gang det her sker og jeg er møg gal lige nu. Det kan ikke være rigtig at jeg betaler for at få min pakke og der så ikke kommer frem til mig!

http://www.archives.gov/exhibits/new_deal_for_the_arts/images/celebrating_the_people/waiting_for_mail.html
Grant Wright Christian har malet dette olie maleri, han burde nok have malet et efter mørkets frembrud, hvor damen stadig venter og et af næste morgen, hvor skælder gls-budet hæder og ære fra.

Ingen kommentarer: