søndag den 7. april 2013

Tegne/design konkurrence

Ved siden af alt det andet krea jeg gør mig i, som jeg har delt her på bloggen har jeg en næsten ti år gammel last.

Jeg skriver fantasy bøger.

Jeg kan forhåbentlig færdiggøre den 5. her til sommer og derved have skrevet fem bøger på ti år - ikke nogen god hastighed desværre.

I anledningen af ti året og den femte bog har jeg besluttet at selvudgive på nettet. Jeg har forsøgt at komme igennem hos forlag, men efter at have læst hos Sarra Cannon, hvor forholdsvis enkelt det er at udgive selv springer jeg ud i det.

Ved siden af forside konkurrencen søger jeg også tre til fem testlæser, der kan give mig feedback på historiens flow og hvorvidt man føler det realistisk. Desuden må jeg have mig en editor, da jeg er meget dårlig til at stave.

Del endelig konkurrencen videre til andre. Linket er: http://cichy.dk/konkurrence/

Ingen kommentarer: