mandag den 22. april 2013

Invitationer og forberende øvelser til Prinsessefest

I vinters blev min nabo-veninde og jeg enige om at vi måtte holde en prinsessefest - for det bliver man aldrig for gammel til.
Så til juni skal det være. Så er vi begge færdige med aflevering og eksamener.

Invitationerne er på vej ud til de heldige prinsesser, de sidste skal sendes omkring d. første.

Det er min talentfulde nabo-veninde der har skrevet brevet også har jeg klippet stykkerne sammen og printet dem ud, så der kun skulle skrives prinsessernes navne på.

Vi har inviteret 30 prinsesser og det tog alligevel sin tid at skrive, folde og forsegle alle brevene, men det er helt sikkert det værd.

De er blevet rigtig flotte og er indtil nu blevet modtaget med mangen 'ih', 'oh' og 'åh'-er.

Så de kommende to måneder står på projektskrivning også prinsesse forberedelser. Har allerede fundet indtil flere pynte DIYs på nettet, som jeg vil dele med jer hen af vejen.

Jeg kan jo tilføje at jeg også har en halloweenfest planlagt, samt nytårsfestmiddag m/ fønix tema. Ja, der bliver masser at lave. Jeg er allerede begyndt med at købe gavebånd til nytåret.

Ingen kommentarer: