søndag den 14. august 2011

Blog Picnic - Køng - 13-8-11

Igår var jeg modig nok til at møde 27 total fremmede mennesker. Jeg kom enda gennem natten uden mareridt, hvilket helt klart er et skridt i den rigtige retning.

Der skulle være en velgørenheds tombola og her ses det prægtige præmiebord.

Der var både for de store og de små. Dog var der fleste krea-relaterede gaver og ikke så mange kage-relaterede.

Jeg ævre mig over at jeg ikke kunne tage kage med, men uden ovn kommer man bare ikke langt i kage verdenen.

Jeg havde indkøbt mig seks lodder og var en af de heldig der kom hjem med en præmie - der var også folk der komme hjem med adskillige.
   Jeg ved endnu ikke hvor fuglen skal hænge, men den kan jo starte med at hænge ud med alle de andre billeder jeg endnu ikke har fået hængt op pga. de ikke-søm-venlige vægge.


Jeg kunne også hjembringe en goodybag og her er hvad min indeholdt.
   En af sponsorne havde lavet et mønster til os, men da hun først blev færdig kl tre om natten var den ikke nået med i goodybag'en, men med sådan et arbejde fortjener den også at få sit eget billed og en rigtig præsentation.

Det var en hyggelig eftermiddag. Dog må jeg indrømme at jeg ikke følte det største tilhøres forhold, da jeg til forskel fra - hvad jeg antager - alle de børne glade tiltager hvor af største delen allerede have sæt yngel i verden.
   Det lyder måske ret negativt, men jeg bryder mig bare ikke om børn mere end 1-2 timer af gangen.
   Vel hjemme igen ved jeg dog at det var en hyggelig eftermiddag, selvom naturen kom lige lovlig tæt på og mine tær frøs - men det gør de jo altid.
   Tak til de flinke deltager og de venlige arrangører.

Ingen kommentarer: