mandag den 15. august 2011

Projekter ved flytningen


Her i min nye lejlighed er der intet kælderrum og heller ikke noget skabsplads. Derfor har jeg fundet mit indre egern frem. Jeg ved endnu ikke hvor alle mine mad depoter skal gemmes - det er de der egerngener.
   Når man nu skal se på mine kasser med julepynt, Star Wars samling og andre ting, der ikke er plads til her nede på gulvet, må man jo pynte lidt på dem.
   Ligeledes i køkkenet, hvor jeg har lavet skuffer af flyttekasser, har de fået pyntepapir på.
   Man kan også ane de fine labels jeg er kommet på mine organiserede kageting.


Jeg har endelig fået mine bøger på plads på den nymalede kommode, der før var sort med blå skuffer.
   Men det er helt sikkert at jeg snart kommer i problemer, jeg mangler jo stadig en masse Tamora Pierce bøger (dem på det øverste billed) og jeg ville jo gerne føje Percy Jackson og Ricks andre mytologi inspirere bøger på hylderne.
   Det signede billed af yndlings forfatteren, TP, har jeg vundet ved Tellerup Træf's TP-quiz for nogle år siden.


Heldigvis kommer der nok ikke flere Star Wars bøger, men jeg kunne sagtens finde på at købe flere  bøger af Patricia Briggs.

"igottomany" er måske noget der falder nogen ind, men jeg kan afslører at min samle er meget, meget lille sammenlignet med nogle af dem jeg kender fra Træf.

Ingen kommentarer: