onsdag den 3. august 2011

Mit køkken - først del



Jeg ved at når jeg flytter i min nye lejlighed vil jeg brokke mig meget over køkkenet.
   Der er for det første mere bordplads her. Hvis jeg husker rigtige er det halvt så meget bordplads i det nye køkken.
   For det andet, er der ikke nogen ovn i min nye lejlighed - men det kan jeg jo gøre noget ved!
For det tredje er der ingen opvaske maskine! Jaja, det er en luxus ting, men man bliver ligesom van til, at den er der. Det er ret lækkert, at den er indbygget i komfuret, selvom ovnen bliver mindre.
   Jeg håber, jeg kan få plads til alle mine kageting. Det er cirka alt det oven på den sorte kommode + lidt i skabene rundt omkring.
   det jeg husker af får jeg til gengæld en smule mere skabs plads, men det kan nok ikke være der alligevel. Jeg har nemlig endnu mere i kælderen. Desuden er sådan en samlen, som en levende organisme, den vokser og vokser uden man kan styrer det.


Der stod engang en hvid rumdeler i køkkenet, den bor nu i stuen, den vender stærkt tilbage i det nye køkken, mens kommoden skal males hvid - hvis muligt - og flytter ind i den lille mellemgang/garderobe.
   Jeg glæder mig til at få målt det hele op imorgen så jeg ved hvor mange af mine planer der skal evalueres.

Ingen kommentarer: