torsdag den 4. august 2011

Pakke til mig...


Lækker overraskelse i postekassen, da jeg kom hjem med endnu flere flyttekasser. Denne fine lilla kuvert.

Pakken er fra Camilla med bloggen Fru Millas Cupcakes, der er med i en pakkeleg, som jeg nu også er blevet del af. Indholdet var ganske spændende.

Der var knapper, karton med mønster, slikpinde, klistermærker, en magnet og forskellige papir udklip.
   Det er overraskede mig mest var broderigarnet i flotte farve. Hvordan kunne hun vide at jeg kan lide at brodere, selvom det ikke er for tit jeg tager mig sammen til det.
   Jeg har allerede en idé til hvor dette garn skal bruges, men jeg vil ikke sige mere før jeg har billeder til.
   Nu må jeg se om jeg kan sammensætte en lige så hyggelig pakke til Camilla. Det må nu nok vente til på mandag, hvor jeg har fået flyttet alt hvad jeg ejer til mit nye hjem - og for håbentlig også fået pakket det meste ud igen.

   Tusind tak Camilla!

Ingen kommentarer: