tirsdag den 9. august 2011

Lille update

Første post fra min nye lejlighed.

De sidste fire dage er gået med det store flytte cirkus. Der er stadig nogen vej igen.
   Jeg har ikke energien til at lægge billederne af fremskridtet op. Jeg håber at finde tiden og energien imorgen.

Her er lige et eksempel på mine evner i køkkenet. Jeg er super god til kartoffelsalat, men alt hvad der involvere pander går galt for mig.

Der er heldigvis kartoffelsalat til imorgen, nu skal jeg bare huske at tage en kotelet fra fryseren til køleskabet inden jeg går kold.

Jeg fryder mig over, at kunne købe Xtra Ice Tea Lemon, det er noget jeg virkelig er glad for. Jeg har også købte også nogle af de der plastik indpakkede isterninger og med sådan to i er Ice Tea'en bare perfect! Så bliver Ice Tea'en nemlig ikke vandet men bare super kold.

Ingen kommentarer: