fredag den 12. august 2011

Udfordring - dag 1

Jeg har besluttet at udfordre mig selv. Jeg har set en masse i blogland og på facebook, der deltager i en Photo-Challenge.
   De korte på 30 dage lader til at være en udfordring for mange. Alle dem jeg har set starte på 100 dage er alle faldet fra.
   Jeg tager det store spring. Jeg har jo sat mig for at gøre noget mere ud af madlavningen i fremtiden, så de næste 100 dage vil jeg vise mit aftensmåltid frem. Så er jeg sikker på at jeg får noget at spise - og ikke det samme 7 dage om ugen.

Her er dag 1. Kanelpandekager med sukker, sirup og en blanding af sukker og optøede jordbær + en anelse vaniljesukker. Nu hvor der var så meget sukker på tallerkenen har jeg taget et glas vand til.

Imorgen er planen at jeg skal spise resten af pandekagerne. Det passer mig fint, da jeg jo skal til Køng i morgen og møde andre bloggere. Når jeg komme hjem igen er nem mad nok en fordel.

Ingen kommentarer: