torsdag den 4. august 2011

Mit køkken - anden del

Ja, har er det så.
   Jeg havde husket forkert! Der var ikke mere skabs plads her, der var mindre. Det må have været ønske tænkning. Der er ét skab. Lad dig ikke nare! Det nederste er jo under vasken. og det over komfuret er til krydderier, der er godt nok tre hylder der, men tør jeg stille flormelis derinde???

Det bliver spændende at skulle vaske min store skål til boller op her! Den kan ikke komme ned i vasken.
   Til gengæld sidder alle strømstikkene helt rigtigt! Det er bare lækker, lækker.

Jeg får jo ikke brug for mere end to kogeplader særlig tit så det er ikke et problem, men det der lille stykke køkkenbord indbyder ikke ligefrem til andet end én enkelt håndmad.

Her er så den anden side af køkkenet. Forstil dig en lille skabsfryser og en rumdeler (4*2) på højkant. Jeg har målt og regnet på det, det skulle være ganske muligt.
   Der skulle gerne komme en ovn ovenpå fryseren så jeg kan bage nogle dejlige kager.

Jeg har udtænkt en løsning på problemet med bordplads og ikke mindst skabs plads, men det må blive "Show'n'Tell" i tredje eller fjerde del af denne serie.
Her er det lækre ved køkkenet og min entre, der er masser af lys!
   Jeg håber at det ikke betyder, at der bliver pisse koldt til vinter. Det er to døre og et vindue så man kan virkelig lukke sommervarmen ind en dag som idag.

   Fortsættelse følger!

Ingen kommentarer: