torsdag den 28. juli 2011

Anmeldelse: Dr. O's Chokolademousse


Det dufter af budding! Chokoladebudding! Til at starte med ligner det også budding i farven, men den bliver gradvist lysere når man pisker den.
   Lige som sin jordbær-fætter er moussen udemærket at arbejde med, men man kunne godt ønske sig at moussen var en anelse mere stiv, når den var færdigrørt.
   Hvis man kan lide chokoladebudding vil man synes om chokolademoussen. Det er med garanti de samme smagsstoffer de har brugt, men det er ingen skam, hvis man kan lide chokoladebudding.
   Der var nok mousse til at dækker 9 muffins og fylde et stort IKEA-glad helt til kanten med mousse.

Duft
**** 
Konsistens
*** 
Smag
**** 
Mængde
****

Jeg kunne godt finde på at købe et par breve af chokolade moussen til at have i skabet til en regnvejrsdag, hvor man bare godt kunne bruge noget sødt.


* Nej, nej, nej...
** Lidt dårlig oplevelse
*** Ikke god, ikke dårlig.
**** Rigtig god oplevelse
***** ....No words... ...Mind blowing...

2 kommentarer:

Kager skal der til sagde ...

Sjovt.. Jeg synes de bliver fint stive, men smager alt for syntetisk, og faktisk , slet ikke godt.....

Hyggehygge
Marianne

Zenne sagde ...

Okay, jeg ville gerne at det blev lidt mere stift efter piskningen, når først de har været på køl er det jo udemærket.

Jeg syntes også at jordbærmoussen var for kunstig, jeg smed faktisk det hele ud. Men chokoladen synes jeg smager af budding og det er jo ikke dårligt.

Det er sjovt så forskellige foks meninger er. Jeg har ventet med at lave mere mousse efter jeg lavede jordbær'en, dels pågrundaf min dårlige oplevelse og dels fordi jeg læste en anden anmeldelse, der var dårlig.