torsdag den 28. juli 2011

T-Shirt puder




Jeg har en masse gamle t-shirts, som jeg stadig er rigtig glad for, men ikke rigtig kan komme i længere. Jeg kunne aldrig finde på at smide dem ud, men de gør jo heller ikke rigtig gavn når de ligger der i skabet og fylder. Så jeg er gået igang med at lave puder af dem.


Det er enkelt nok at gå til, den eneste udfordring var faktisk at få mærket fra nakken af t-shirten til at side lige i syningen på puden. Jeg synes bestemt min Pit Droid t-shirt tager sig fantastik ud i pude form.

Hvis det endnu ikke er gået op for nogen så er jeg lidt nørdet og Star Wars var faktisk det store vendepunkt i mit liv og historien betyder stadig alverden for mig idag.
Ud på aftenen løv jeg tør for fyld, så jeg fattede saksen og klippe alt det overskydenden stof i små trekanter og fyldte to puder med det. De er noget mere kompakte og hårde end SW-puderne der har kanibaliseret jysk-pude fyld, men de er stadig fine puder.




Alle de hvide puder er færdige og jeg er ultra glad for dem. Specielt den i nederste højre hjørne, teksten er nemlig selvlysende...
                                          

Ingen kommentarer: