torsdag den 28. juli 2011

Kage nr. 22 - Vanilje cupcakes med chokoladelinser


Lækkert ser det ud - og det er det også. Vaniljekage peppet op med chokoladelinser toppet med Dr. O's Chokolademousse + knuste chokolade linser på toppen.

Jeg har altid ment at al chokoladetopping giver cupcakes et trist udseende, måske man skulle købe noget Candy Melt og overtrække dem næste gang.

Der blev så meget mousse tilovers, at jeg kunne fylde et stort glas.
   Nu er planen den at jeg vil spise moussen, mens jeg ser mig noget Roswell, jeg er ved at være ved slutningen af anden sæson. Det er ved at blive spændende og det er ikke mindst søvligt.

   God aften derude!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Zenne.

Hvis du sender mig din adresse på Camilla.kolling@gmail.com, så skal jeg få en pakke afsted til dig. :)

Camilla