torsdag den 21. juli 2011

125

Det har bare været en af de der dage. Jeg satte mig ned og det ene link tog det andet. Igår var det næsten lige så slemt, jeg var på plakat-rundfart. Min forsikring er ved at sende mig pengene til at købe nye for og jeg har derfor kigget på forhandlere.
   Idag var det så blogs der myldrede frem. Nu er jeg nået op på 125 blogs jeg følger med i. Der hækles, strikkes, sys, sysles, males, klippes, klistres, formes, smykkes, kages, dekoreres, fortælles og skrives i et væk på alle disse blogs.
   Til tider tænker jeg, at jeg følger med i alt for mange blogs, men kan man egentlig få for meget inspiration?
   Jeg er den type menneske der bliver hooked på billedstimulation. Mere vil have mere og jeg kan bruge timer på at kigge på billeder. Jeg har læst et sted at Blogger har en grænse for hvor mange blogs man kan følge med i, men om det var 500 eller 5000 kan jeg ikke huske. Jeg håber det er 5000, så går der lidt inden jeg skal rydde ud.

Ingen kommentarer: