onsdag den 20. juli 2011

Kage nr. 21 - Snoopy Fødselsdagskage


Dette var en overraskelses kage til den unge dame der fyldte rundt. Hun havde set billeder af mine andre kager, da "Batman/Under the Sea"-kagen også blev bagt til samme hus følger beboerne mine projekter. Der var kage til 20 - vi var så kun 10, men så var der kage til hele ugen, hvilket der kun blev taget godt imod.

Kagen består af fire drømmekagebunde og tre lag hindbærmosse. Kagen er smurt op med kokossmørcreme - hvilket kan anbefales! Hvad jeg ikke kan anbefale er at lave den slags her om sommeren. Jeg opgav at få kanten forneden pæn for da jeg nåede derned svede kagen maximal og var helt umulerlig. Det blev dog udemærket pænt.
   Måske jeg skulle nævne at højden på kagen kom ret meget bag på mig. Der er samme mængde kage som til "Batman/Under the Sea"-kagen, men moussen gjorde den lige stykket højre. Der blev også taget billeder af kagen skåret, men dem har jeg ikke modtaget endnu.


Fødselaren har sat Snoopy ind i køleskabet, hvor Batman også bor.

*Note - Kagen blev lavet til 2. juli 2011.

1 kommentar:

Kager skal der til sagde ...

Hvor er den fin.. Og ja det kan være noget af en opgave at lege med fondant når det er varmt...

Hyggehygge
Marianne