tirsdag den 12. juli 2011

God tirsdag!


En glædelig overraskelse til mig i min postkasse! Jeg ventet med længsel og ikke mindst spændt som en fjeder!

Der er både noget til smykker og noget til kager her i... Jeg tror jeg vil vente et øjeblik med af afsløre indholdet.

Jeg var i kælderen idag for at pakke mit porcelæn i nyet avispapir og papkasse. Mens jeg var dernede fandt jeg et lævn fra gamle dage. Det sjove er at sidste uge ledte jeg efter noget der viste sig at være i pose.


Stoffer! Jeg fandt alle mine rester og nogle hele stykke jeg havde glemt alt om jeg havde.


Se liiige det der orange med blomsterne på. Jeg har en nederdel i det grønne, men jeg fik aldrig lavet kjolen, som jeg havde planlagt til det orange. Det andet blomsterede stof havde jeg glemt alt om, det skulle vidst også være til en kjole.


Så jeg fik lavet mig nogle hårelastikker. Jaah, de er altså ikke lyserøde de bageste, aftensolen har lysnet dem - de er røde.

Og her er så indholdet af pakke:


Molds! Jeg har glædet mig til at prøve om det er noget jeg skal sætte penge i. Jeg har prøvet det ene mold og jeg skal helt sikker have bestilt flere.
   Det kræver lidt øvelse, men jeg har tiden for mig - for tiden.

Ingen kommentarer: