mandag den 11. juli 2011

It's here! It's here! It's here!


Jaaah, jeg gik afsted for at hente min telefon i dagens mest extreme styrtbad - ja, det dryppede kun da jeg gik hjemme fra. Jeg har helt og fuldstændig gennemblødt da jeg nåede forretningen - FEM blokke væk!

Da det er tredje gang jeg har haft min fon til reparation købte jeg på vej hjem en Kaj-kage, så kunne jeg altid trøste spise, hvis den stadig var i udu - eller fejre det hvis den virkede. Det blev heldigvis en glædes kage. Støjen er væk, det eneste dårlige ved det er nok, at jeg ikke har nogen undskyldning for korte telefonsamtaler længere.



 I går gik tiden med at prøve nogle nye ideer af. Jeg skal helt klart øve mig på bøgerne, men jeg kan vidst sagtens lave flere rune brikker.
   Mens jeg har været uden godt kamera fik jeg også øvet mig med dem her:


Jeg venter desværre stadig på billeder af snoopykagen, men de skal nok komme op så snart jeg får dem ind i mailboxen.
   Skal lige siges at Kaj var ret lækker!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Husk at deltage i min Give Away

Ingen kommentarer: